همشهری‌آنلاین: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گفت: پس از 12 سال، دانش‌آموزان تهرانی57 درصد از رتبه‌ های تک رقمی کنکور را کسب کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، زکریا یازرلو در مراسم تودیع خود و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در کار تربیتی نیز دانش آموزان تهرانی رتبه‌های متعددی به دست آوردند.

وی با بیان اینکه در سال 87 حدود 160 هزار نفر به اردوهای هجرت اعزام شدند افزود: در سال گذشته این رقم به یک میلیون و120 هزار نفر رسید که این مساله نشان دهنده توسعه فعالیت‌های سازمان آموزش و پرورش شهر تهران در سال‌های اخیر است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش گفت : در سال 89 اگر چه سازمان آموزش و پرورش شهر تهران در جهاد مدرسه سازی دچار غفلت شد اما امسال با تعهد خیرین مدرسه ساز اعتبار این شهر به 246 هزار میلیارد تومان رسید که این رقم قابل توجهی است و می‌تواند بسیاری از مشکلات فعلی فضاهای آموزشی را مرتفع کند.

وی افزود: شهر تهران در آموزش فنی و حرفه‌ای و شمار هنرجویان نسبت به سال گذشته با رشد قابل توجهی مواجه بود که این رقم به 15 و شش دهم درصد رسید و نسبت به کل دوره متوسطه پنج و 7 دهم درصد افزایش داشت.

یازرلو گفت: شورای موسسان غیردولتی، گام‌های موثری در این حوزه برداشته که یکی از آن‌ها افزایش نداشتن شهریه مدارس غیردولتی پس از هدفمندی یارانه‌هاست.

کد خبر 127447
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز